owczarek podhalański, Aroniowa Dolina (FCI)
owczarek podhalański
  1. pl
  2. en
  3. ru
Domowa hodowla psa owczarek podhalański - podróże z psem podhalanem
Psy podhalańskie, owczarek podhalański
06 sierpnia 2018

"Sądecki Bartnik"

W sierpniu pojechaliśmy z naszym owczarkiem podhalańskim Bystrą, do Gospodarstwa Pasiecznego  "Sądecki Bartnik"sp. z o.o. w Stróżach  - tym razem na dłużej, z noclegiem. Z przesympatycznymi pracownikami tego gospodarstwa poznaliśmy się parę lat temu na Dniach Grunwaldu i od tej pory podtrzymujemy naszą znajomość.

Po drodze najpierw zwiedziliśmy Zamek Królewski w Chęcinach.  Bardzo, in plus, się on zmienił w ciągu ostatniego okresu. Niestety z Bystrą nie mogliśmy wejść na teren zamku, dlatego mieliśmy z nią na zmianę „dyżur” pod bramą wejściową. Szkoda, ponieważ zawsze sprzątamy po Bystrej a podhalany są z natury spokojnymi psami i cieszą się dużym zainteresowaniem wielu osób - nie wiemy, co by mogły uszkodzić w zamku. Trudno, szanujemy wolę właścicieli tego pięknego obiektu.

Następnie udaliśmy się do Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie. Tu spotkało nas rozczarowanie. Myśleliśmy, że obiekt jest większy i ma więcej atrakcji na świeżym powietrzu. Niestety, ogród jest mały, aczkolwiek uroczy. Na jego teren mogliśmy wejść z Bystrą, za co jeszcze raz dziękujemy obsłudze.

Podróż do „Sądeckiego Bartnika” trochę nas wszystkich wymęczyła, ponieważ były w tym dniu (jak i podczas całego naszego pobytu) upały. Na szczęście klimatyzacja chłodziła w samochodzie atmosferę, a Bystra nie jest wymagającym psem. Dobrze znosi podróże, nawet te dłuższe. W „Sądeckim Bartniku” dostaliśmy bardzo ładny pokój (szkoda, że bez balkonu, na którym lubi przebywać Bystra). Naszej podhalance bardzo spodobał się pobyt: zwiedzała z zainteresowaniem Park Zarembów wraz z bardzo ciekawą ścieżką edukacyjną (chyba nawet zaczęła uczyć się czytać ), z zainteresowaniem zwiedziła muzeum, Zwierzyniec, nawet spróbowała inhalacji w API-domku (niestety, z powodu upału, szybko je zakończyła wybierając chłodniejszy pobyt na zewnątrz). Śniadania jedliśmy (razem z Bystrą) w restauracji „Bartna Chata” a kolacje w Gnieździe. Gdy obsługa dowiedziała się, że mąż jest weganem, zadała sobie trud przygotowania czegoś „jadalnego” dla męża, czym bardzo mile nas zaskoczyła. W „chwilach wolnych” zwiedzaliśmy bliższą i dalszą okolicę – ciekawe architektonicznie cmentarze z I Wojny Światowej, pływaliśmy kajakiem po jeziorze Klimkowskim (bez Bystrej, której zupełnie nie interesuje woda, poza tą do picia, nawet w upały),… Główną atrakcją naszego pobytu w „Sądeckim Bartniku” było Miodobranie Nocą. Po raz pierwszy mieliśmy okazję odwirować miód z plastra i napić się go „jeszcze ciepłego”. Jest pyszny! Bystrej miodobranie nie interesowało, wybrała kość, nagrodę za dobre sprawowanie. Wyjeżdżając, zrobiliśmy zakupy w „Miodowej Spiżarni” (wyśmienite miody z całego świata, miody pitne, piwa miodowe i wiele innych produktów pochodzenia pszczelego np. kosmetyki, leki, lizaczki dla dzieci – nasza Zosia je uwielbia). W sklepie ze sprzętem pszczelarskim kupiliśmy „drobiazgi” do powieszenia jako ozdoba na tarasie. Polecamy wszystkim „Sądeckiego Bartnika”: można tu wypocząć, zrelaksować się, jego pracownicy są przesympatyczni (wszyscy!), bardzo przyjaźnie nastawieni do psów. I oczywiście można wypróbować tu miodów z całego świata oraz dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o pszczelarstwie.

domowa hodowla polskiego owczarka podhalańskiego, owczarek podhalański hodowla
  1. pl
  2. en
  3. ru

dpogorzelska@o2.pl

Domowa hodowla owczarka podhalańskiego, podhalan hodowla
 owczarek podhalański szczenięta na sprzedaż

+ 48 608 292 931

Aroniowa Dolina (FCI), owczarek podhalański
owczarek podhalański

RODO: Na podst. art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, każda osoba odwiedzająca tą stronę internetową, poprzez okoliczność podania swoich danych osobowych, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu umożliwienia udzielenia przez administratora odpowiedzi na zadane pytanie oraz ewentualnie w celu udzielenia późniejszych informacji o kwestiach związanych z hodowlą Aroniowa Dolina. Informujemy, iż: 1) administratorem przekazanych nam danych osobowych i osobą kontaktową w sprawie ich przetwarzania jest Dorota Pogorzelska-Budek; 2) celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie udzielenia przez administratora odpowiedzi na zadane pytanie oraz ewentualnie udzielenie późniejszych informacji o kwestiach związanych z hodowlą Aroniowa Dolina – podstawę prawną stanowi zgoda zainteresowanej osoby na przetwarzanie swoich danych osobowych w w/w celach; 3) udostępnione dane osobowe nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim; 4) udostępnione dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi lub informacji o hodowli Aroniowa Dolina lecz nie dłużej niż przez okres trwania tej hodowli; 5) osobie zainteresowanej przysługuje prawo dostępu do treści danych osobowych jej dotyczących, oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do bycia powiadomionym o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub o ograniczeniu przetwarzania, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne; 7) udostępnione dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Domowa hodowla owczarka podhalańskiego - podróże z psem, owczarek podhalański szczenięta  na sprzedaż, Aroniowa Dolina FCI